Wil je een bestelling plaatsen? Log dan eerst in voordat je artikelen in je mandje plaatst.

Informatie over retourneren

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over retourneren in de webshop.

 

Herroepingsrecht


Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen na levering je bestelling te retourneren aan Malmberg. 

Het herroepingsrecht is onder de volgende voorwaarden van toepassing:

- De bestelling dient rechtstreeks bij Malmberg te zijn geplaatst en niet via derden.
- De retouraanvraag moet binnen de herroepingstermijn van 14 dagen na levering te zijn ingediend.
- Licenties mogen niet geactiveerd zijn
- Boeken mogen geen zichtbare schade en/of gebruikssporen vertonen. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening

 

  1. Log in met je ASSU-account.
  2. Zoek je bestelling op in je bestelhistorie
  3. Klik op Retourneren bij de bestelling die je wilt retourneren
  4. Vul je gegevens in
  5. Wacht op bevestiging en instructies van Malmberg



Kan ik boeken of licenties retour sturen?

Ja, dat kan binnen 14 dagen na het plaatsen van je bestelling. Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren. Zodra we je retouraanvraag hebben ontvangen, nemen we deze in behandeling en ontvang je per mail bericht hierover. Wacht op bevestiging en instructies alvorens boeken retour te sturen. 

Let op, we accepteren alleen retouraanvragen voor licenties die niet zijn geactiveerd.

De knop retourneren verschijnt niet, hoe kan ik mijn bestelling toch retourneren?

Nadat je bestelling is geleverd, kun je binnen 14 dagen een retouraanvraag indienen via je Bestelhistorie. Na 14 dagen is de retourknop niet meer zichtbaar en is de herroepingstermijn verlopen.

Is de periode korter als 14 dagen, maar de knop toch niet zichtbaar? Controleer dan of je in de juiste shop zit. Een bestelling is alleen te retourneren via dezelfde shop als waar de bestelling is geplaatst.

Kan ik telefonisch een retouraanvraag indienen?

Nee, dit kan alleen via je Bestelhistorie.

Ik heb een beschadigd boek ontvangen.

Neem contact op met onze klantservice via het contractformulier en vermeld hierbij de bestelreferentie.

Ik heb een misdruk ontvangen.

Een misdruk houdt in dat de inhoud van het boek niet klopt. Denk hierbij aan een paginanummer of verkeerde kaft ten opzichte van de inhoud. Dit kan alleen voorkomen bij boeken, niet bij licenties.

Je kunt het boek binnen 14 dagen retour aanelden via je Bestelhistorie. We vragen je dan om je misdruk terug te sturen. Zodra het boek ontvangen en gecontroleerd is, ontvang je een nieuw exemplaar.

Ik heb teveel boeken besteld.

Wanneer je een boek te veel hebt besteld, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren via je Bestelhistorie.

Ik heb een verkeerde licentie besteld of ontvangen.

Je kan binnen 14 dagen  via je Bestelhistorie een retouraanvraag indienen. Zodra we je retouraanvraag in behandeling nemen, ontvang je instructies over het retourneren van je bestelling.

Om alsnog de juiste licentie te krijgen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Let op, licenties kunnen enkel worden geretourneerd als deze nog niet zijn geactiveerd.

Ik heb een verkeerd boek besteld of ontvangen.

Je kan binnen 14 dagen indienen via je Bestelhistorie een retouraanvraag indienen. Zodra we je retouraanvraag in behandeling nemen, ontvang je instructies over het retourneren van je bestelling.

Om alsnog het juiste boek te krijgen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb een boek of licentie bij een schoolboekhandel besteld, kan ik deze ook aan jullie retour sturen?

Nee, dat is niet mogelijk. Boeken en/of licenties die je bij een schoolboekhandel hebt besteld kun je niet retourneren aan Malmberg. 

Ik ben gestopt met het geven van onderwijs. Kan ik mijn licenties doorgeven?

Nee, dit is niet mogelijk.

Ik ga werken op een nieuwe school, kan ik mijn licenties behouden?

Als je met Malmberg docentenlicenties blijft werken op je nieuwe school, zetten wij dit voor je over naar je nieuwe account. Neem hiervoor contact met ons op.

Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven